Annonsering på Facebook
Annonsering på Facebook
I tett samarbeid med dere, hjelper vi med å utvikle en sosial mediestrategi som passer deres virksomhet.
Facebook er en plattform i rivende utvikling, som blir mer og mer attraktiv for annonsering. Mange nye teknikker og funksjoner stiller større krav til dere som annonsører. Du kan fort sløse bort pengene hvis du velger feil strategi.
Hele 77 prosent av det norske folk er på Facebook. Det gjør det viktig å velge den rette målgruppen for det aktuelle annonsesettet. Flere studier viser også at hvert femte minutt online skjer på Facebook.
Facebook har en unik mulighet til å spore gjennom cross device tracking, ettersom systemet deres kan sammenkoble atferden på mobiltelefonen og datamaskinen. Det betyr at Facebook kan tildele en konvertering til smarttelefonen dersom du har klikket på en annonse der, og etterpå gjort kjøpet på datamaskinen.
Fokus på avkastning
På s360 legger vi stor vekt på å ha et tett samarbeid med dere, slik at vi sammen kan definere noen målbare KPI-er som er viktige for deres bedrift. KPI-ene gir grunnlaget for den fremadrettede Facebook-strategien vi fortløpende skal analysere og evaluere etter. Det er bare gjennom denne metoden vi kontinuerlig dyktiggjør oss, og sikrer at dere har en optimal strategi ut fra deres forutsetninger.
Vi kan også hjelpe utenfor landets grenser
På s360 jobber vi med SEO og PPC på tvers av landegrensene, og kan derfor tilby kundene våre et komplett search marketing-setup i for eksempel hele Norden. Deres fast tilknyttede medarbeider er selvfølgelig den samme personen, og vi trekker gjerne på våre kompetente samarbeidspartnere for å sikre den riktige markedsinnsikten og språklig kompetanse.
Har du bruk for hjelp til annonsering på Facebook, kontakt oss for en uforpliktende samtale.